Jojjon Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag har varit i Danmark och England med min klass. I Danmark var vi på Bakken tivolit och i England var vi i London. Åhhh d skulle va kul att åka till london. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 min kompis åker 2 veckor varje sommar till italien... snacka om kul meadns min klass åker till rättvik som mest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 har din klass åkt flera gånger till rättvik eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 oj oj oj va mkt frågor om scotland =) ps2_boy: självklart var det jättekul Xade: det var en språkresa så vi va ju tvunga å åkta till ett engelsktalande land...vi tänkte irland först, men de va billigare med scotland... Jojjon: nee, de va för långt till loch ness (vi bodde i glasgow å de e söder, loch ness e ganska norr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (Jojjon @ 26/05-2004 17:53:31) Jag har varit i Danmark och England med min klass. I Danmark var vi på Bakken tivolit och i England var vi i London. Åhhh d skulle va kul att åka till london. Det var kul där. Det enda tråkiga var att vi skulle gå upp kl 7.00 på morgonen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 oj oj oj va mkt frågor om scotland =) ps2_boy: självklart var det jättekul Xade: det var en språkresa så vi va ju tvunga å åkta till ett engelsktalande land...vi tänkte irland först, men de va billigare med scotland... Jojjon: nee, de va för långt till loch ness (vi bodde i glasgow å de e söder, loch ness e ganska norr) trodde väl det var kul :D ...alla klassresor är kul :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag åkte till GRÖNA LUND!!! i tisdags med klassen,fast jag har aldrig vart utomlands md klassen ja ska också till gröna med klassen fast näst nästa måndagetc inte utomlands men i SÄFSEN i dalarna paddlade kanot i spöregn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jojjon: nee, de va för långt till loch ness (vi bodde i glasgow å de e söder, loch ness e ganska norr) D va ju synd skulle väll va sännande att leta efter lilla Nessie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Ärligt så är min skola en av de fattigaste i Sverige så vi får väl aldrig råd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Vi har värsta rika skolan d här året har vi åkt till paradis badet i övik 45 ggr till ryssland och veckan som kommer nu ska vi åka till boda borg iskellefteå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 vi har nog fattigaste skolan i sverige, vi har inte råd med nåt, den ända resa som görs e när 7orna börjar får dem åka till rättvik... och det tar upp ca 50 av skolans pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 E d kul att åka till rättvik då, och jag kom på att vi har åkt på lägerskola med klassen en vecka också till norbyskär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.