Dave37 Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Tennisguy sa till Cace att Empire har en spion, och jag som då har varit medlem i Tennisguy's faction så trodde säkert Cace att det var jag..Jag vet inte varför du har blivit kickad. Jag har inte fått tag i cace än och jag vill höra hans anledning innan jag göra något. Tyvärr vet jag inte om han kommer in ikväll för jag hörde att han hade mycket läxor att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Det var kul att spela på SmudgeCraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Det var kul att spela på SmudgeCraft.Om du slutar vara en sån whiner så kanske vi tar in dig sen igen om vi märker att du inte hade något med saken att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Vafan, varför står det att jag inte har nå invites, när jag nyss fick en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Vafan, varför står det att jag inte har nå invites, när jag nyss fick en.Vet inte du kanske skriver in fel..... Du skriver "/f join Empire" för att acceptera vår invit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 6 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 www.smudgecraft.weebly.com - ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Värkar som admin har ändrat åsikt om vad som är reklam och inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Jag har nyss gjort en faction som heter Adventure skriv till mig på minecraft om ni vill joina! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Vet inte du kanske skriver in fel..... Du skriver "/f join Empire" för att acceptera vår invit.Nu funkade det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 (redigerat) Nu funkade det. :)Försök att inte dö så mycket, du förlorar power när du dör. Om du har negativt (eller för lågt) allt för länge så måste vi tyvärr kicka dig. Du har 1/10 i power nu. Kom in när du kan och stå still på en säker plats i 45 minuter så får du 10/10. Redigerat 8 Februari 2012 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 17 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 De som hostar servern har problem med RAM. På grund av detta kommer vi tvingas byta host nästa månad. Vi kan inte göra något eftersom det krävs mycket för att driva en server. Förvänta er mycket downtime tills de har löst problemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 Tack för informationen nu kommer inget oväntat och nu vet vi vad det beror på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg