Fjeddo Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 (redigerat) Jag tycker att allt man spelar in med fraps blir sjukt stort. Testa något annat program? EDIT: Orkade inte läsa igenom hela tråden, läste bara första inlägget. Kan alltså vara helt ute och cykla om ni kommit fram till något annat i tråden. ;) Redigerat 6 Januari 2012 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 (redigerat) Fraps komprimerar inte vid inspelning. Detta resulterar i bättre framerates. Jag föredrar fraps för just detta och gör sedan om filmerna innan jag laddar upp dem. Redigerat 6 Januari 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Jag o en polare satt o spela in Mw2 en natt xD vart ca 200 gb var :lol: :P B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.