cubone Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Hej, kan man trada från ett japanskt pokemon green till ett europeiskt eller amerikanskt red/blue om man spelar dom på två Ntsc eller Pal GBA SPs med en GBC cabel? Mvh cubone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Jag har bytt mellan ett franskt pokemon guld och ett engelskt pokemon silver, det funkade bra, men åh andra sidan är det bara språket som skiljer. Jag har för mig att de japanska spelen är lite annorlunda programeringsmässigt så jag är inte säker på om det går. T.ex. finns ju pokemon green i japan vilket inte finns i europa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Har för mig att en GBC trading kabel inte passar i ett GBA SP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Nope det går inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg