Guggo Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Sport tittar man på/utövar av samma anledningar som att man ser en film, spelar ett spel, läser en bok, ritar, spelar ett instrument eller what ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Har en bekant som spelade faktiskt, tro det eller ej.Att Sverige vinner något stort får en att må bra, man känner sig stolt även om man själv sitter hemma framför tvn och degar sig. Men smaken är som baken.Hehe, vem av dom? :)Deltog själv i ett 400-meterslopp på skolan i 7an och en av de som var med var backen Granberg som spelade igår. Känner mig stolt när jag blickar tillbaka då jag höll på att springa om honom i slutet haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Att Sverige vinner något stort får en att må bra, man känner sig stolt även om man själv sitter hemma framför tvn och degar sig. Men smaken är som baken.Just den känslan får inte jag. Att jag råkar vara född i samma land som vinner en tävling påverkar inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Även fast jag inte bryr mig så mycket om sport så är det ju kul om Sverige vinner. Swedish pride liksom. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Just den känslan får inte jag. Att jag råkar vara född i samma land som vinner en tävling påverkar inte mig.Vad gör du i den här tråden då? Själv såg jag bara lite av Sverige - Ryssland. Är inte så superinsatt, med andra ord.Men guld är ju alltid schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Vad gör du i den här tråden då?Ville bara ventilera lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Så välförtjänt! Satt uppe och såg hela finalen, rysare med Gustafssons räddning med ~30 sekunder kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.