Fjeddo Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 (redigerat) Joel. Vet inte riktigt vad det betyder förutom att det har något med nåt religiöst att göra. Har ingen ork att kolla upp det heller. Redigerat 24 Juni 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 25 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2012 (redigerat) Joel. Vet inte riktigt vad det betyder förutom att det har något med nåt religiöst att göra. Har ingen ork att kolla upp det heller.Mansnamnet Joel är ett hebreiskt namn, יואל, ursprungligen Jahuel, som betyder Jahve är Gud. Det är namnet på en av profeterna och en bok i Gamla Testamentet, se Joel. Den franska formen är Joël och den feminina formen av det är Joëlle. Redigerat 25 Juni 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 25 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2012 Seif, betyder svärd helt enkelt.. känns otroligt att inte ha ett namn med religiös innebörd i denna tråd haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Ludvig. Av germanskt ursprung med en ungefärlig betydelse som lyder "stolt krigare" eller dylikt om jag inte missminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 19 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 En sak som är skum är att jag heter ju Linus och förut så stod det att det betydde "Den Ljuse" eller "Den linhårige" (som är lite kuligt för jag är blond :D) Men nu står det att betyder "Klagosång" så min storebror har retat mig för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Jimmy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.