Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Kärleken..


Rekommendera inlägg

Alltså. Det du ska sluta göra är att leka massa lekar och anklaga honom för att göra det också. Om du känner att en kille är intresserad av dig är han antagligen det också. Det finns inget som tjejer och killar "ska" göra, du måste ha kollat på för mycket amerikanska tv-serier.

 

Det enda man ska göra är att följa sina känslor.

 

Så skit i att tänka så himla mycket och bara gå och prata med honom, om du nu vill göra det. Säg vad du känner, att du saknar honom?

 

Kärlek är aldrig enkelt men när man väl hittat rätt är det såå värt det.

 

Lycka till :)

Kan börja med att säga att som det står var det inte jag som testade honom! Det var min bästa killkompis. :)

 

Har nu fått höra en massa om honom som jag aldrig trott... Får helt enkelt ta och glömma honom, vet inte vad mina andra alternativ skulle vara. Har alltså hört att han har hållt på med fler tjejer under tiden. Mogen kille.

 

Men tack så mycket!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kan börja med att säga att som det står var det inte jag som testade honom! Det var min bästa killkompis. :)

 

Har nu fått höra en massa om honom som jag aldrig trott... Får helt enkelt ta och glömma honom, vet inte vad mina andra alternativ skulle vara. Har alltså hört att han har hållt på med fler tjejer under tiden. Mogen kille.

 

Men tack så mycket!

jag är inte direkt bra på sånt här, men det kan kanske bero på att han försöker glömma det.

om man nu tyckte om dig, kanske han blev väldigt ledsen, och nu försöker fylla tomrummet, men att han inte litar på dig, så han försöker hitta någon annan istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är inte direkt bra på sånt här, men det kan kanske bero på att han försöker glömma det.

om man nu tyckte om dig, kanske han blev väldigt ledsen, och nu försöker fylla tomrummet, men att han inte litar på dig, så han försöker hitta någon annan istället.

Det kan mycket väl vara så här.

 

 

Annars så förstår jag inte alls hur du kan bli förälskad i en kille som du känner så pass dåligt att du inte vet om han håller på med andra tjejer eller vad han nu gör.

 

Om du någonsin vill hitta en kille måste du sluta försöka luska reda på massa skit om honom genom andra och lära känna honom direkt genom att prata med HONOM istället. Man blir ju skiträdd för tjejer som ska hålla på och skvallra bakom ryggen på en. Fråga honom vad som har hänt istället för att "få höra" saker genom andra! Det blir nämligen bara skit om man får höra saker bakvägen, det stämmer nästan aldrig.

 

Mogna lite nu och prata med honom innan du gör något annat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...