Sinclair Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Inte för att vara otrevlig, men det är föga relevant. Om du har något lättare sätt att föreslå så säg det gärna. Sen har jag aldrig i det närmaste påstått att det skulle vara något "engångligg", jag har inte ens sagt att de ska/bör bedrivas älskog överhuvudtaget.Så man ska locka någon genom att säga att man vill knulla med den personen, eller? Annars kan nog ett seriöst snack vara en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Så man ska locka någon genom att säga att man vill knulla med den personen, eller? Annars kan nog ett seriöst snack vara en bra idé.Ska och ska, det är definitivt lättast, alltså kräver minst ansträngning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Ska och ska, det är definitivt lättast, alltså kräver minst ansträngning.Faller man så lätt så går det säkert ganska snabbt. Har man dock inga känslor kvar för personen så tror jag nog att det blir svårare än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Faller man så lätt så går det säkert ganska snabbt. Har man dock inga känslor kvar för personen så tror jag nog att det blir svårare än så.Säkerligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 (redigerat) Killar! Hur får man lättast tillbaks en kille som en gång haft känslor för en? När man själv har fuckat upp allting...Tja, det blir då inte gjort av att fråga på forum.Prata med honom..? Redigerat 4 Februari 2012 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AceofCakes Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 blowjob funkar på mig varje gång min tjej gör mig sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.