ricky83 Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Har ett problem med mitt Nintendo 8 bits, får bild, men inget ljud. Har provat med olika anten kablar, mer gör ingen skilnad. Har även testat spelet som jag fick med det i en annan konsol och där får jag både ljud och bild. någon som vet vad felet kan vara, eller vad som brukar vara standad fel på dessa konsoler tack på förhand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Har du kollat om denna utgången ger ljud? http://salvagedcircuitry.com/images/nes/P1040429.JPG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ricky83 Skrivet 14 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 nej. det har jag inte, borde jag testa först och se om det är någon skilnad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ricky83 Skrivet 14 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 jag har nu testat den andra ut gången oxå, utan att de något ljud där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 Är du säker på att du har rätt kanal på tvn? Har haft problem med det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 Tror det finns någon switch på konsolen också för hur signalerna skickas. Prova ändra på den om du hittar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ricky83 Skrivet 15 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 får ta och testa lite mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 du måste nog köpa nytt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 köp nytt finns en del billiga en del dyra på blocket, tradera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg