Magdis Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Det var någon som skrev att man kunde köra Fire temple före Forest temple så jag ville testa hur långt man kunde ta sig innan man blev tvungen att klara Forest temple. Det gick att klara både Fire temple, Ice cavern och Water temple innan man klarade Forest! Sen gick det inte längre för Sheik stod i vägen inne i temple of time så man kunde inte gå tillbaka i tiden. förresten så räknade jag nu hur många Dark Links som man måste hugga ner i water temple och jag fick det till 9 eller 10. Man får väl tolka det som man vill om det är samma en eller tio olika. Spelar ingen större roll i vilket fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 OJ vad busig!!!!!!!!!!!!! Det va värkligen intressant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ja visst var det intressant!!! Lika intressant som många andra inlägg här tycker jag...tycker jag v_e_r_k_l_i_g_e_n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Vad sjukt, för för mig så måste man ha faeris bow för att kunna få en nyckel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 i viklet av templena? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Water temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jomen man behövde inte klara Forest utan det räckte med att klara så långt att man fick pilbågen. Man klarade sig bra långt utan pilbågen i Water temple, det var bara precis i slutet som man måste skjuta ögat för att få en nyckel. Inte så mycket mening med detta experiment förutom att jag ville se hur långt det gick att komma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Hehe... Jag klarade det som i guiden pågrund av att man kanske fick Sheik att flytta på sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 äh, det spelar ju inte nån roll vilken man tar först osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Men det är också bra att man kan ta de i vilken ordning man vill för om man fastnat så är det bara att gå vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 nja, så gör inte jag...man måste ju klara det förr eller senare och då måste man ju tillbaks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Vad sjukt, för för mig så måste man ha faeris bow för att kunna få en nyckel. men han kan ju gå in i templet men inte KLARA det!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg