Nixous Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Hej jag tänkte göra en tråd där man om man vill får berätta vat man heter på skype. Jag heter: Username: Vildawille1 Real name: William Wigertz Wåhlström Det är en bild på mig upp och ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 (redigerat) Skype id: tdwpistheshit lägger bara till folk jag tycker passar. Redigerat 16 Januari 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 (redigerat) Skype: Facepalm. Lägger bara till/accepterar folk jag känner, men om ni gör en stor fuska grupp/chatt kan jag vara med. [: Redigerat 16 Januari 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 16 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Skype: Facepalm. Lägger bara till/accepterar folk jag känner, men om ni gör en stor fuska grupp/chatt kan jag vara med. [:Jag gör det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Skype: Raosmaosen1 Och samma som pussycat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Skype: fluffytheneko Lägger till allt möjligt folk, men anser jag att du är dryg kommer du ganska snabbt försvinna från min kontaktlista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 jolle1235 Epic namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.