Bror Skrivet 23 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2012 Hejsan, jag är lite nybörjare här så jag ber om ursekt om jag har lämnat ut denna tråd i fel ställen. Men iallafall så vill jag bara fråga er en sak, om ni kan hjälpa mig. Kolla, jag har laddat ner cs fusk på min dator. (har winrar ochså såklart). När jag sparar fusket så sätter jag ut den på skrivbordet. Men när jag vill ta på fusket så funkar det inte. Vet ni kanske varför det inte går? Eller har jag lämnat fusket på fel ställle? Säg gärna till mig om ni vet vart jag ska lämna fusket eller om jag behöver någon program. Roligt att börja skriva lite på forumet :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Fel forum.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Lär dig spela utan fusk, mycket roligare när du lärt dig spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Lär dig spela utan fusk, mycket roligare när du lärt dig spelet. Välkommen till FUSKA.se B) OnT:posta i cs forumet istället dom kan säkert hjälpa dig. http://www.fuska.se/forum/index.php?act=SF&s=&f=81 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Välkommen till FUSKA.se B) OnT:posta i cs forumet istället dom kan säkert hjälpa dig. http://www.fuska.se/forum/index.php?act=SF&s=&f=81Fusk och hack är ju långt ifrån samma sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2012 Ok,kan du förklara skillnaden? Jag är faktiskt nyfiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 7 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2012 Ok,kan du förklara skillnaden? Jag är faktiskt nyfiken.Jag säger bara så jag ser det så inget skrikande på mig.I mina ögon är hacks någon man laddar ner från någon hemsida och sen gräver sig in i spelets mapp och lägger hack mojen man har laddat ner där. Men fusk ser jag mer som att man skriver in en kod och sen får man en ny gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Ok,men i båda fallen använder man ju otillåtna medel för att skaffa sig fördelar över sin motståndare. "Fusk är metoder för att skaffa sig fördelar på sätt som bryter mot skrivna eller oskrivna regler" låter nästan som det beskriver "hacks" ganska väl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Inom spel är fusk något som utvecklaren själv lagt in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Vi har uppenbarligen skilda åsikter i denna fråga,men jag behåller min ståndpunkt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg