Nixous Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 (redigerat) Jag har nu gjort en minecraft server som jag nyss börja att bygga på. Jag undrar om det är någon som vill vara med och bygga på den? Jag har hamachi. Joina mitt nätverk och skriv ett fuska medelande till mig att du vill bygga på min server, och skriv också erat användarnamn på minecraft så jag kan skriva in er på whitelist. Nätvärks Id: mineboys club Nätverkets lösen: www123 Id på minecraft: 5.5.133.54 Namnet på servern på minecraft: wildswed.minecraftserver.net Redigerat 25 Januari 2012 av Vildawille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Jag har en server på nu om du vill spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Jag har en server på nu om du vill spelaJag kan spela på den! :D Vad är serveraddressen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Jag är gärna med om du fixar utan hamachi och jag vet att flera andra också bara kör utan det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Jag är gärna med om du fixar utan hamachi och jag vet att flera andra också bara kör utan det.Hur gör man så att man kör utan hamachi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Portforwardar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Jag börjar att fixa Portforwardar nu! :D Hur gör man Portforwardar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 http://portforward.com/ Hoppa över reklamen som kommer upp när du valt router. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Klickade nyss på länken. :D Jag fattar inte. Kan du förklara steg för steg vad man ska göra när man har kommit in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Den sidan är så idiotvänlig det kan bli. Kolla vad din router heter och välja sedan den bland listan. Be någon datorkunnig göra det annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Nu fattar jag! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Strunt i att ni behöver fuska maila mig bara joina mig på hamachi och börja spela! :lol: Men jag behöver fortfarande skriva in er på whitelist så skriv ert användarnamn HÄR i ämnet. WASD tyvär så måste du köra med hamachi eller så kan du inte jag har inte fixat portforward och kommer inte göra det, tyvär. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg