Draghguggwhor Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 (redigerat) IGN: 40200 lösenordet funkar ej Redigerat 25 Januari 2012 av Rawr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Mernar du IG nummer? Jag fattar inte vad du menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Mernar du IG nummer?Jag fattar inte vad du menar?lösenordet till hamachin funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Konstigt <_< Kan någon annan joina mitt nätverk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Konstigt <_< Kan någon annan joina mitt nätverk?skapa ett nytt bara. Tror ingen kan joina om inte lösenordet funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Eller så portforwardar du. Har du någon datorkunnig i familjen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Eller så portforwardar du. Har du någon datorkunnig i familjen?Min pappa är det men han är inte det med att ladda ner saker. Jag gör ett nytt nätverk Kolla i första svaret så hittar du det som du ska skriva in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Min pappa är det men han är inte det med att ladda ner saker.Du laddar inte ner något. Om jag ansluter till IP så kommer jag till din router. Routern vet inte vad den ska göra med min anslutning så den skiter i den. Portforwarding är att ställa in att routern skickar min anslutning till din dator där servern är. En router kan ha 100 datorer anslutna om man så vill och man måste säga till den var servern finns så den vet vilken dator den ska skicka vidare signalerna till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Jag fick ändå inte ha portforward för mina föräldrar :( Jag gjorde så gott jag kunde för att få en portforward men jag fick inte tyvär WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Isåfall är de inte datorkunniga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Funkade att komma in på hamachi nätverket, idag. Whitelista mig är du snäll. IGN: 40200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Herregud killar, ni som tänker Jonna hans server, han är 10år kan ingenting om server med mera, han frågade mig på Skype om hur man fick lava in i en hink..... Är det värt det att spela på en server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg