CupCream Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Yes Finns det några bottar efter bot nuke? Länka Gärna. OBS! Inga virus! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Inte hört att några av de större bottarna är uppe än, plus ett flertal har lagt ner. Men det ska nog finnas några bottar som går efter färger men jag vet inga, mest guldfarmare som kör med bottar just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 finns inga, men epicbot har jobbat länge med att försöka få upp det och dom sa att de var nära, hoppas det e sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 finns inga, men epicbot har jobbat länge med att försöka få upp det och dom sa att de var nära, hoppas det e santKlart det finns bottar, var ju bottar som överlevde nuken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 "Bot nuke" är det nått nytt anti-bot system de lagt in eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 "Bot nuke" är det nått nytt anti-bot system de lagt in eller?Dom kodade om basen till spelet har jag för mig för att fördröja bottarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 Tråd låst. •§3.8 - Uppmana heller aldrig till något olagligt eller sprid andras uppmaningar om något olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg