Petricsh Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Hej jag fyller år snart, och jag undrar om jag ska önska mig en mekanisk hårddisk på 500 eller 1000 Gb, som lagringsdisk då jag nu har en Ssd på 60 Gb. Men jag undrar vad ni tycker, om jag ska önska mig en till som jag har nu fast en Ocz Agility 3 240 Gb eller vad det är för storlek, eller en Intel ssd, eller om jag ska köpa en lagringsdisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 En till SSD lär du inte behöva i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Den SSD'n du har just nu bör ju duga bra, kör på lagring (1-3tb "gröna/miljö" diskar.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Den SSD'n du har just nu bör ju duga bra, kör på lagring (1-3tb "gröna/miljö" diskar.)Varför gröna? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Varför gröna? :huh:Tystare, billigare än 7200rpm som är onödigt för lagringsdiskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Tystare, billigare än 7200rpm som är onödigt för lagringsdiskar.Tänkte ha spel på dom/den med, då alla spel inte får plats på min ssd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.