Hoppa till innehåll

Tyck Och Tro!


Gäst Frooz

Rekommendera inlägg

Gäst Frooz

Jag tycker det borde finnas en tråd här på fuska som heter Tyck och tro! som man får tycka och bestämma lite jag säger inte att man ska ställa om sidan för det!men kaske något litet som t.ex "snälla skaffa enarmade banditen" eller något liknande. Admin eller någon anan modenatator kommer säkert gå in hit och kolla jag hoppas att det kommer att fungera att ha en sådan tråd men jag säger inte 100% att admin kommer acceptera denna tråd men man kan ju alltid tycka och tro!

Redigerat av R4nG5
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hmm.. det skulle nog kunna bli spam där skulle jag kunna ana så varför inte bara skicka pm vad tror ni annars pm skulle vara till för då ?

PM kan ni ju skicka till Admin för ideér och tips och frågor

Men ni kan också skicka till era kompisar

Ja, för de flästa kanske använder det till ett spam forum t.ex. skriver man köp en digital kamera dem är bra fast man kanske tycker att det är löjligt. Redigerat av Master_Link
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Frooz
(Master_Link @ 21/05-2004 09:53:17)

Hmm.. det skulle nog kunna bli spam där skulle jag kunna ana så varför inte bara skicka pm vad tror ni annars pm skulle vara till för då ?

PM kan ni ju skicka till Admin för ideér och tips och frågor

Men ni kan också skicka till era kompisar

Ja, för de flästa kanske använder det till ett spam forum t.ex. skriver man köp en digital kamera dem är bra fast man kanske tycker att det är löjligt.

hmm ja du har rätt men admin kaske bara kan göra om mitt forum och he det till hans och så kan det typ vara någon spec sida som alla kan skriva på...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...