Shadow of Darkness Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (R4nG5 @ 21/05-2004 10:44:12) (Master_Link @ 21/05-2004 09:53:17) Hmm.. det skulle nog kunna bli spam där skulle jag kunna ana så varför inte bara skicka pm vad tror ni annars pm skulle vara till för då ? PM kan ni ju skicka till Admin för ideér och tips och frågor Men ni kan också skicka till era kompisar Ja, för de flästa kanske använder det till ett spam forum t.ex. skriver man köp en digital kamera dem är bra fast man kanske tycker att det är löjligt. hmm ja du har rätt men admin kaske bara kan göra om mitt forum och he det till hans och så kan det typ vara någon spec sida som alla kan skriva på... Alltså då menar du att man ska registrera sig på en sida till ?Nej skulle bli för jobbigt att hålla reda på det då tror jag faktiskt och logga in igen ..... Hur skulle det då bli med poängen man får med den användaren ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (b @ 21/05-2004 11:21:08) (R4nG5 @ 21/05-2004 10:44:12) (Master_Link @ 21/05-2004 09:53:17) Hmm.. det skulle nog kunna bli spam där skulle jag kunna ana så varför inte bara skicka pm vad tror ni annars pm skulle vara till för då ? PM kan ni ju skicka till Admin för ideér och tips och frågor Men ni kan också skicka till era kompisar Ja, för de flästa kanske använder det till ett spam forum t.ex. skriver man köp en digital kamera dem är bra fast man kanske tycker att det är löjligt. hmm ja du har rätt men admin kaske bara kan göra om mitt forum och he det till hans och så kan det typ vara någon spec sida som alla kan skriva på... Alltså då menar du att man ska registrera sig på en sida till ? Nej skulle bli för jobbigt att hålla reda på det då tror jag faktiskt och logga in igen ..... Hur skulle det då bli med poängen man får med den användaren ? nä han bara gör såhär han gör ett forum eller vad det heter t.ex som gamecube poäng fuska.se eller liknade fast den heter tyck och tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (R4nG5 @ 21/05-2004 11:30:00) (b @ 21/05-2004 11:21:08) (R4nG5 @ 21/05-2004 10:44:12) (Master_Link @ 21/05-2004 09:53:17) Hmm.. det skulle nog kunna bli spam där skulle jag kunna ana så varför inte bara skicka pm vad tror ni annars pm skulle vara till för då ? PM kan ni ju skicka till Admin för ideér och tips och frågor Men ni kan också skicka till era kompisar Ja, för de flästa kanske använder det till ett spam forum t.ex. skriver man köp en digital kamera dem är bra fast man kanske tycker att det är löjligt. hmm ja du har rätt men admin kaske bara kan göra om mitt forum och he det till hans och så kan det typ vara någon spec sida som alla kan skriva på... Alltså då menar du att man ska registrera sig på en sida till ? Nej skulle bli för jobbigt att hålla reda på det då tror jag faktiskt och logga in igen ..... Hur skulle det då bli med poängen man får med den användaren ? nä han bara gör såhär han gör ett forum eller vad det heter t.ex som gamecube poäng fuska.se eller liknade fast den heter tyck och tro Ja det är just det som gör att det blir spam för då skriver man ju:Jag tycker boken ska kosta 50 KR !!! Men jag tror den kostar 75 kr... Liksom vad är det för mening ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (b @ 21/05-2004 11:39:54) (R4nG5 @ 21/05-2004 11:30:00) (b @ 21/05-2004 11:21:08) (R4nG5 @ 21/05-2004 10:44:12) (Master_Link @ 21/05-2004 09:53:17) Hmm.. det skulle nog kunna bli spam där skulle jag kunna ana så varför inte bara skicka pm vad tror ni annars pm skulle vara till för då ? PM kan ni ju skicka till Admin för ideér och tips och frågor Men ni kan också skicka till era kompisar Ja, för de flästa kanske använder det till ett spam forum t.ex. skriver man köp en digital kamera dem är bra fast man kanske tycker att det är löjligt. hmm ja du har rätt men admin kaske bara kan göra om mitt forum och he det till hans och så kan det typ vara någon spec sida som alla kan skriva på... Alltså då menar du att man ska registrera sig på en sida till ? Nej skulle bli för jobbigt att hålla reda på det då tror jag faktiskt och logga in igen ..... Hur skulle det då bli med poängen man får med den användaren ? nä han bara gör såhär han gör ett forum eller vad det heter t.ex som gamecube poäng fuska.se eller liknade fast den heter tyck och tro Ja det är just det som gör att det blir spam för då skriver man ju: Jag tycker boken ska kosta 50 KR !!! Men jag tror den kostar 75 kr... Liksom vad är det för mening ? Det är sant då blir det ett spamm centrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Det är sant då blir det ett spamm centrum. håller med nån kan pröva och se vad som händer :angry: varning kommer det bli då så ingen idé tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Kom igen Admin. Vi kan väl ha det på test ett litet tag i alla fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 pricis bara se om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Nej. Det skulle bli alldelles för mycket spam. Isåfall om maninte får några poäng och inga inlägg räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Nej. Det skulle bli alldelles för mycket spam. Isåfall om maninte får några poäng och inga inlägg räknas vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (R4nG5 @ 21/05-2004 18:43:30) Nej. Det skulle bli alldelles för mycket spam. Isåfall om maninte får några poäng och inga inlägg räknas vad menar du? att om man skriver ett innlägg i det forumet om dom nu skulle fixa det så skulle inte innläggen räknas om man skickar brev.Och inte poängen heller. För annars tjänar några medlemmar typ poäng gratis och det är inte schyst mot alla andra så därför vill jag inte att den forumet ska upp överhuvud taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (b @ 22/05-2004 00:54:35) (R4nG5 @ 21/05-2004 18:43:30) Nej. Det skulle bli alldelles för mycket spam. Isåfall om maninte får några poäng och inga inlägg räknas vad menar du? att om man skriver ett innlägg i det forumet om dom nu skulle fixa det så skulle inte innläggen räknas om man skickar brev. Och inte poängen heller. För annars tjänar några medlemmar typ poäng gratis och det är inte schyst mot alla andra så därför vill jag inte att den forumet ska upp överhuvud taget okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (DanneStorm @ 22/05-2004 06:51:35) (b @ 22/05-2004 00:54:35) (R4nG5 @ 21/05-2004 18:43:30) Nej. Det skulle bli alldelles för mycket spam. Isåfall om maninte får några poäng och inga inlägg räknas vad menar du? att om man skriver ett innlägg i det forumet om dom nu skulle fixa det så skulle inte innläggen räknas om man skickar brev. Och inte poängen heller. För annars tjänar några medlemmar typ poäng gratis och det är inte schyst mot alla andra så därför vill jag inte att den forumet ska upp överhuvud taget okej Jag tycker det skulle vara bra bara det inte skulle spamma så mkt...man kanske har ett lösenord som man få köpa i affären? eller det kanske inte skulle gå elller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.