Dave37 Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 tyvär kan man inte få kunder men man kan göra berg och dal banorOk cool! :cool: Jag har hört att skaparen av minecraft har fått inspiration av roller coaster tycoon. Kan man göra loopar och sånt då då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Mycket bra skrivet! Skulle gärna höra mer om hur man kan kriga! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Låter väldigt coolt tycker jag, du har nog övertygat mig att köpa Minecraft! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Samma här! Jag har aldrig hört talas om Minecraft förut, verkar vara ett fantastiskt och helt okänt spel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Samma här! Jag har aldrig hört talas om Minecraft förut, verkar vara ett fantastiskt och helt okänt spel!!Ja håller med.Måste sticka och köpa det.Bästa butik att köpa det i? Var finns det billigast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Ja håller med.Måste sticka och köpa det.Bästa butik att köpa det i? Var finns det billigast?Har för mig det finns på Game och även på Steam!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Det är så dyrt på Steam. Köp det på Tradera istället!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Jag köpte mitt på tradera för bara 30kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men du måste vara 3+ år för att spela det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Jag köpte mitt på tradera för bara 30kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!men du måste vara 3+ år för att spela det.den där gränsen är tydligen för att man kan vara 3 år och sitta inärheten.Och att bara för att du är 5 år kan du spela det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Köpte det idag och det är jättekul jag tackar ericb för detta kreativa tips om detta grymma spel ni borde alla köpa det B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Men jag undrar angående monsterna?Vad är det för några?Creeaper låter as läskigt, är det något som smyger på dig likt ninjor eller vad är det förnått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 (redigerat) Men jag undrar angående monsterna?Vad är det för några?Creeaper låter as läskigt, är det något som smyger på dig likt ninjor eller vad är det förnått?Det är små gröna monster som smyger omkring. Lyckas någon få tag på dig e du död. Ja de är gröna ninjor som smyger omkring om natten. Redigerat 3 Februari 2012 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg