proggnaf Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Hej, Behöver snabba tips om firmor som utför upplåsning av operatörslåsta iPhone4 samt iPhone4s telefoner för en vettigsumma (förslagsvis 100 - 300kr). Det är drygt 30 telefoner som skall låsas upp. Det krävs såklart att företaget i fråga utför upplåsningen på ett professionellt, lagligt och säkert sätt. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Att jailbreaka borda väl lösa sånt här? Och det kan man göra själv hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Att jailbreaka borda väl lösa sånt här? Och det kan man göra själv hemma.Kul att jailbreaka 30 st Iphones. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Kul att jailbreaka 30 st Iphones. :lol:Kan vara roligare än att betala ett företag att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Kul att jailbreaka 30 st Iphones. :lol:Tar knappt två minuter att jailbreaka en iPhone. Så ja, det är roligare att jailbreaka 30 st iPhone om man kan det än att betala någon annan att göra det. OnT: TS vill du att det ska kosta 100-300 styck eller 100-300 för alla 30? Tycker det är lite oklart skrivet i inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Tar knappt två minuter att jailbreaka en iPhone. Så ja, det är roligare att jailbreaka 30 st iPhone om man kan det än att betala någon annan att göra det.Du har nog rätt, jag har ingen erfarenhet alls med iPhone så jag vet inte ens varför jag är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.