unknown12 Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Ja, long story short, min bror smällde ds:en i golvet och den fick en glapp när den är öppen, så när man ändrar vinkel bara lite så lutar den sig med. Väldigt irriterande, så hur fixar man en glapp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2012 Jag gissar att du har en DS lite. Enda sättet att fixa glappet på är att byta hela skalet tyvärr. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 18 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2012 Jag gissar att du har en DS lite. Enda sättet att fixa glappet på är att byta hela skalet tyvärr. :/Jag har en Dsi, men jag trodde inte det spelade någon roll.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2012 Jag har en Dsi, men jag trodde inte det spelade någon roll..Alla versioner av DSarna är olika. Jag vet bara hur DS lite funkar (hur skalet brukar gå sönder så att skärmen inte kan stå i något bra läge). Då kan jag tyvärr inte gissa mig till vad som hänt med din DSi. Kan du ta bilder och lägga upp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg