Hoppa till innehåll

Minecraft Survival Server [hamachi :<]


OpeningTitles
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja, jag söker spelare till min minecraft server med hamachi (ingen bukkit eller något annat)

helt vanlig minecraft server.

Urm, varför jag gör det här? Jo, för att det är kul att spela survival med t.e.x 2 andra eller flera pers.

Jag har inte Portforward för att det inte ska lagga och för att jag vill att ni ska ha bra spel upplevelse.

Just nu har jag 7 slots för att inte ha så många spelare inne samtidigt och det är bara att säga till om ni vill vara med!

 

Servern är för skojs skull men är inte öppen 24/7.

Skype: Openingtitles

Redigerat av OpeningTitles
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh, hur ger hamachi en bra spelupplevelse? Det är bara en omväg för trafiken mellan spelare och server. Dessutom har gratisversionen som alla använder begränsningar har jag hört.

Det skulle bara lagga om jag gjorde portforward.

Kanske var en dålig idé med att försöka spela med några :P

Eftersom många inte spelar med Hamachi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, jag söker spelare till min minecraft server med hamachi (ingen bukkit eller något annat)

helt vanlig minecraft server.

Urm, varför jag gör det här? Jo, för att det är kul att spela survival med t.e.x 2 andra eller flera pers.

Jag har inte Portforward för att det inte ska lagga och för att jag vill att ni ska ha bra spel upplevelse.

Just nu har jag 7 slots för att inte ha så många spelare inne samtidigt och det är bara att säga till om ni vill vara med!

 

Servern är för skojs skull men är inte öppen 24/7.

Skype: Openingtitles

Man får en bättre upplevelse om man öppnar portar, det blir segare med hamachi.

Redigerat av Derf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Din upphastighet är inte relevant när man jämför hamachi och portforwarding.

Spelare behöver inte portforwarda. Det är bara servern.

 

Men med den hastigheten upp borde det funka bra med 5-10 spelare. Jag har 1mbit upp och jag tror jag hostat för 4 utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...