kkthxbye Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 verkar bra men det finns ett tv-spel också va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Jag såg den idag och den var ganska dålig.. -such lame- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Möter han inte Mumien också? Det är ju han som som regisserat Mumien och Mumiens återkomst som också regisserat Van Helsing. öö nej, mumien är en HELT annan fim..det är sant att det är killen som regisserat mumien som har regisserat van helsing. men ta t.ex. steven speilberg han har ju gjort E.T. och en massa andra filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) den e 1a på min top3 vill se film lista 1. Van helsing 2. Day after tomorrow 3. Troja Redigerat 25 Maj 2004 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 hardu sett day after tomorrow?!!! är den bra? funderar på att se den oxå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 den har inte kommit ut än så jag ahr inte sett den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag tyckte filmen var riktigt bra.. lite mysterier som man kan försöka lösa själv! kul =) fint gjord också för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 tyckte den var bra när VAN HELSNING blev till Varulven han blev skit Grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 hur smart var det att avslöja det? <_< men jag ger den iallafall betyget 4+ av 5 :P jag gillar detta anledning kan ni se ovan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 tyckte den var bra när VAN HELSNING blev till Varulven han blev skit Grym MEN TACK SÅ MYCKET!!!! KAN DU INTE SÄGA SLUTET OCKSÅ, OCH NÄR DU ÄNDÅ HÅLLER PÅ SÄG HELA FILMEN!!! DET E JU JÄTTE MÅNGA SOM SETT DEN!! (allt var ironiskt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 ger den 2+.. för tråkig story, förutsägbart.. DÅLIGA effekter osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (redigerat) sorry fel tråd :P Redigerat 26 Maj 2004 av Omega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.