Tok Skrivet 15 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2012 Tjena, jag och min kompis har precis startat en ny MW2 clan och vill gärna ha nya medlemmar (: Så om ni vill gå med kan ni adda mig på steam: Hjolulle Vi kör bara Quickscope och Trickshots. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Kör ni steam? Varför inte alterIWNet? Kör ni setups? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tok Skrivet 16 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Aa, vi kör steam men jag har ingen aning vad alterIWNet är ^^ Bara ibland kör vi setups. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allroundgamer Skrivet 10 April 2012 Rapport Dela Skrivet 10 April 2012 jag kan gå med om du addar mig. : AmAZing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 11 April 2012 Rapport Dela Skrivet 11 April 2012 jag kan gå med om du addar mig. : AmAZingJag tror du får ge honom lite mer specifika uppgifter då man får 103 sidor med träffar om man söker på "AmAZing".Länka din Steam-profil, rekommenderar att du skickar den i PM till Tok om du inte vill att alla ska kunna se den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoPeR Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Tjena, jag och min kompis har precis startat en ny MW2 clan och vill gärna ha nya medlemmar (:Så om ni vill gå med kan ni adda mig på steam: HjolulleVi kör bara Quickscope och Trickshots.Hej jag skulle vilja vara med i din.. clan min profil:http://steamcommunity.com/profiles/76561198053760526 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Låter som en seriös klan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg