Miyer Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Jag har en 24" Benq LED HD monitor men och använder dual monitors och den andra är en gammal Samsung 19" monitor som fungerar mycket dåligt. Jag ska köpa en ny 24" monitor och undrar vilken jag ska köpa eftersom det finns så många bra i samma prisklass. Om någon har ett bra förslag skriv gärna också värför! THX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Jag har en sån benq fast inte LED och den funkar felfritt. I den prisklassen kan du kanske köpa en 27" och använda din 24" som andraskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 köp en till Benq skärm, personligen tycker jag det är mycket snyggare om skärmarna är likadana. dessutom är benq skärmarna oftast väldigt bra. iallafall min, jag vet ju inte vilken modell du har men jag antar nästan att det är G2420-serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 benQ är den bästa skärm jag haft, skulle rekomendera att köpa en likadann som du har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Har haft min benq i 1½ år kanske. Funkar felfritt. PS. Det uttalas "bänk". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 17 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 PS. Det uttalas "bänk".Haha, gör det? :PHar alltid uttalat det "bänkjue" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 Haha, gör det? :PHar alltid uttalat det "bänkjue"Nee jag hörde en säga Bänk när jag var på inet och sen dess har jag bestämt att det uttalas så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 17 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 Nee jag hörde en säga Bänk när jag var på inet och sen dess har jag bestämt att det uttalas så.tur att jag alltid sagt bänk, eller benk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 18 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2012 köp en till Benq skärm, personligen tycker jag det är mycket snyggare om skärmarna är likadana. dessutom är benq skärmarna oftast väldigt bra. iallafall min, jag vet ju inte vilken modell du har men jag antar nästan att det är G2420-serien?Jag har en BenQ GL2440HM 24" Full HD LED LCD. Det värkar som alla tycker att det är bäst att köpa en annan BenQ monitor så det är väll det jag gör då, thanks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.