Nixous Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Jag undrar om det finns något spel där man är en gubbe som går runt i typ en stad. Inget spel som temat är att typ "döda" folk eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Typ som habbo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 16 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Nej inte habbo inte där man ska klicka någonstns för att gubben ska gå utan typ som gta fast inte våld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Hmm vet inte riktigt då. Du kan ju gå runt i en stad utanför datorn annars :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 16 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Ja det kan man ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 17 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 Men spel som GTA men där temat inte är våld är vad jag letar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 Det är nog svårt att hitta nåt sånt i webbläsaren. Dessutom tycks våld vara ett väldigt populärt speltema Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 17 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 Ja, det finns nästan bara våld <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 Frank's Adventure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newyorker Skrivet 17 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 MINECRAFT??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 17 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 Jag har redan minecraft men Frank's adventure ska jag kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 18 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2012 Finns mycket bror på vilken kvalité på spel du vill åt. En vild gissning, om du inte har hittat det redan. Divine intervention Själv tycker jag om Happy wheels. Men ett tips om du inte hittar så gå in på någon spel sida och titta , Googla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.