Hoppa till innehåll

Webläsarspel


Nixous

Rekommendera inlägg

Finns över tusentals , Bättre förklaring kanske det är lättare ? :blink:

Ok bättre förklaring: Där man kan välja sin avatar på sin gubbe och sen gå runt typ i en stad med sin gubbe kanse åka bil träffa kompisar online.

 

Runescape?
Hmm är det något våld i: Ja

Inget våld

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grabben får inte spela våldsspel för sina föräldrar. Men Runescape?? :blink: Herregud det är ju till och med mindre våld i Runescape än de flesta böcker riktade till din ålder. Får du inte läsa böcker heller??

 

Resten är spel som oftast kostar en summa pengar i månaden, om du så klart inte vill springa omkring ensam i spelvärlden.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du provat panfu? En kusin i din ålder spelar det. Man är en panda och går runt och pratar med andra pandor eller nåt.

Jag har provat panfu men jag spelade det en stund sen slutade jag för jag fasnade inte för spelet helt.

Farmerama var ett spel som jag gick in VARENDA dag jag menar det men förut i augusti typ så bodde jag på landet i Östra Ryd utanför Norrköping då hade jag en jättebra kompis som var 1 år yngre som också spelade farmerama som också var inne varje dag men nu har jag inte så mycke kontakt med han så jag har inte varit inne på farmerama på ganska länge. :( Men någon gång i den här veckan känse vi ska träffas. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...