IceFoxer1 Skrivet 18 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2012 Jag vill ha en jailbrakad iPhone. Är det smartast att jailbraka min iP4 eller ska jag köpa en ny begangnad som jag kan jailbraka eller om den redan är det? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Jag vill ha en jailbrakad iPhone. Är det smartast att jailbraka min iP4 eller ska jag köpa en ny begangnad som jag kan jailbraka eller om den redan är det? :(Förstår inte frågan riktigt, men att jailbreaka är väldigt simpelt. Tar ungefär 5min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Om du jailbreakar kan du spela webläsar spel som runescape och aqw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allroundgamer Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 det är nog bättre att köpa en ny begagnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.