fubbis Skrivet 15 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 Efter att ha återställt datorn och haft den ett tag så har allt gått bra tills idag, någon gick in och stängde ber allt igen, fönster efter fönster, jag stängde av datorn och drog ut internet antenn saken Har inte haft kvar den filen men han e tbx igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 (redigerat) Formaterade du hårddisken och raderade alla program(.exe, .com, .bin, .o, .dll, .a, .lib) på andra externa minnen innan formateringen? Redigerat 15 Mars 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 15 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 I o försig inte men kan det vara så att den sitter på en extern enhet Vet någon nått program som kan hitta sånt? Något bra antivirussystem eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 Jag sa förut att du skulle ladda upp filen på VirusTotal.com och skanna filen för att se vilket anti-virusprogram som kunde identifiera viruset och sedan använda det programmet i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 15 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 Men nu är det så att jag är inte säker på att det var den filen för det hände ju nu igen, och jag har inte kvar den filen så jag vet inte vad det kan vara :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 (redigerat) Radera alla program. Formatera hårddisken. eller Släng gamla hårddisken och t.ex. USB-minnen. Köp ny hårddisk. Finns inga andra sätt. Redigerat 15 Mars 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 (redigerat) Släng gamla hårddisken och t.ex. USB-minnenKöp ny hårddiskFinns inga andra sätt.Brutalt, Kan man inte lämna in de till någon datanisse som kan kolla igenom de, det är dyrt som tusan med USB-minnen och Hårddiskar. Redigerat 15 Mars 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 Kan man inte lämna in de till någon datanisse som jag kolla igenom de, det är dyrt som tusan med USB-minnen och Hårddiskar.Datanissar är ännu dyrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 Datanissar är ännu dyrare.+ gör de samma sak som förslaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.