CupCream Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 http://www.youtube.com/frotuz Skriv gärna vad ni tycker om dem. Om ni prenumererar så blir jag glad :p Ja... Jag blir glad om ni gör postiva saker :D <3 / Cuppie Creamie / Frotuz / Dicepic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Jag prenumererar gärna om du lägger upp roliga videos ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Till nästa gång: prata lite mer, det är nog inte så kul för tittarna att kolla på en nästan knäpptyst video, och lite kommentarer här och var ;) Annars har jag bara en fråga: skåning? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 23 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Jag har ett bra svar på ett ord: Ja. ###### ###### ###### Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 Till nästa gång: prata lite mer, det är nog inte så kul för tittarna att kolla på en nästan knäpptyst video, och lite kommentarer här och var ;)Håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 27 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2012 Har ungefär tagit bort dem gamla avsnitten för att göra mera bygg avsnitt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2012 (redigerat) Om du slår igenom med skånskan och innan målbrottet så blir jag imponerad. Lycka till! :lol: Redigerat 27 Februari 2012 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 28 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 Ska Försöka, del 2 är på väg nu medans jag går till skolan ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg