Poesi Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Part 1 eller part 2? Den första delen är grym, den andra låter dock lite mesigt.Båda, tror jag. Första delen är i alla fall lite för kaosartad för min smak (än så länge). Kan tänka mig att min gräns för vad som är mesigt är mycket lägre än din. :P Lyssnar igenom skivan nu, ska väl komma med utlåtande om part 2 sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Båda, tror jag. Första delen är i alla fall lite för kaosartad för min smak (än så länge). Kan tänka mig att min gräns för vad som är mesigt är mycket lägre än din. :P Lyssnar igenom skivan nu, ska väl komma med utlåtande om part 2 sedan.Att lyssna på del två blir bara ett sånt antiklimax när man hört den första delen. Förstår egentligen inte grejen, det är ju samma låt med olika vocals bara. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.