Fuskaren099 Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 (redigerat) Villket märke av eu-fiddy är bäst? :huh: Jag vill inte ha något kina som går sönder direkt! :( Är väldigt tacksam för svar och sidor som säljer =) Redigerat 22 Februari 2012 av Fuskaren099 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 Om du inte vill ha kina så ta t.ex Yamaha, honda eller något känt märke kanske? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren099 Skrivet 22 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 (redigerat) Jag vill ha något annorlunda :huh: Redigerat 22 Februari 2012 av Fuskaren099 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 Hur många cc hade du tänkt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Hur många cc hade du tänkt dig?är det en eu så kan han väl bara ha 50cc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren099 Skrivet 23 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Det är bara 50cc det vet jag. Men man kan få upp den lite till med med fiddy trimm;-) . Tex drevning eller något tänkte jag;-) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Drevning har inget med cc att göra p: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren099 Skrivet 23 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 nee men den går snabbare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 är det en eu så kan han väl bara ha 50cc? jag vet inte det var därför jag fråga :P eu moppe reggad får ha hösta 50,men det kanske finns eu regler så att en fiddy kan gå som lätt mc? nee men den går snabbare :PBeror på hur du drevar. Större bakdrev/mindre fram gör att toppfarten minskar men den blir starkare,bättre acceleration och hetsigare(roligare om du frågar mig) Mindre bak/större fram,högre toppfart men segare acceleration. Men det kanske du vet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren099 Skrivet 23 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 En fiddy kan ej gå som lätt mc det är synd :( För den måste vara det från början. En lätt mc får ha högst 125cc om ni undrar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Det enklaste sättet att urskilja kineser från europeér är helt enkelt att googla tillverkaren.. Exempel på Europeiska mopedtillverkare: Derbi, motorhispania, Rejiu (Spanska) Gillera (Italiensk) Pegouet (Fransk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren099 Skrivet 23 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 (redigerat) Det enklaste sättet att urskilja kineser från europeér är helt enkelt att googla tillverkaren.. Exempel på Europeiska mopedtillverkare: Derbi, motorhispania, Rejiu (Spanska)Gillera (Italiensk)Pegouet (Fransk) smart :thanks: NU har jag tittat på masai db 50 är dom bra eller något att ha? :huh: Redigerat 23 Februari 2012 av Fuskaren099 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.