Ghostbuster9 Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 Hej allihopa! Jag älskar att spela The Sims 3 men jag har lite problem. Nu för tiden när jag spelar spelet så kraschar hela datorn efter 40 minuter, jag sparar då och då men den kraschar ändå, snälla hjälp mig hur ska jag göra för att lösa detta problem behöver verkligen hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 Fråga Sims3Expert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte1414 Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Hej allihopa! Jag älskar att spela The Sims 3 men jag har lite problem. Nu för tiden när jag spelar spelet så kraschar hela datorn efter 40 minuter, jag sparar då och då men den kraschar ändå, snälla hjälp mig hur ska jag göra för att lösa detta problem behöver verkligen hjälp! det är samma sak med mitt simcity societes fasst det krashar typ efter en minut från att jag satte på det o.odet står att jag behöver skivan till spelet för att reparera det men jag har ju laddat ner det utan skiva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Är det för dator? Min Kusin hade ungefär samma problem det ända skillnaden var att han körde "Minecraft" Han hade en "packard bell" (Dator) Och windows vista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg