JJespeRR Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 När ska Galaxy S3 släppas? Är det värt att vänta på S3an eller ska man köpa iPhone 4 eller Galaxy Nexus?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Har för mig den kommer i slutet av detta år, jag hade nog köpt en Galaxy Nexus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 26 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 (redigerat) Har för mig den kommer i slutet av detta år, jag hade nog köpt en Galaxy Nexus.Hörde att den skulle komma i Mars? Den 22 Mars?Efter Mobile World Congress... :huh: http://www.android.com/events/mwc/2012/ Redigerat 26 Februari 2012 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 2 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2012 Ska S3an ha Quadcore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2012 Ska S3an ha Quadcore?Enligt rykten så ska den ha en 4-kärnig 1,5 ghz processor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 oj slutet av detta år, men det kanske är bättre o vänta ändå..O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 Någon som har köpt s3an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Någon som har köpt s3an?Avstog från den för att den är så ful. Köpte mig en HTC One X, och dem har ju likvändig prestanda. Enda skillnaden är att HOX inte är så ful;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmandaG Skrivet 12 November 2012 Rapport Dela Skrivet 12 November 2012 Try the iPhone5 if you have the money for it. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Try the iPhone5 if you have the money for it. :DIphone är så jävla överskattade.. Mellan 4an och 4s är ju ingen skillnad nästan, Inte värt att lägga ut 5k extra för att få lite bättre kamera och bättre usb.. http://www.apple.com/se/iphone/compare-iphones/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Någon som har köpt s3an?Visserligen löjligt sent svar, men japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 11 December 2012 Rapport Dela Skrivet 11 December 2012 Jag har köpt den, men jag ångrar det lite. Hatar touchwiz något så förbannat och aosp körs inte bra på denna telefon. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.