Asken59 Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 (redigerat) Hej här kan ni skriva vad ni tycker och tänker och allt möjligt om Minecraft 1.2.3! kör det just nu och dem har lagt till allt möjligt som exempel: katter och en ny lvl höjd(gammla: 128 nya:256) och nya saker och blocks och iron golems! titta på trailern på ja här är alltså det offeciela forumet för Minecraft 1.2.3. har ni frågor fråga här! EDIT: 1.2.3 Redigerat 10 Mars 2012 av asken59 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Denna patch är nog den bästa sen beta 1.7.3. Kanske spelar lite redan ikväll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Asken59 Skrivet 1 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 ok ja den här patchen kommer bli bra spelar på den just nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Det här ligger nog på fjärde plats, största händelsen är från alpha till beta, sen 1.0.0, sedan beta 1.8 och nu 1.2.2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 3 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2012 Det här ligger nog på fjärde plats, största händelsen är från alpha till beta, sen 1.0.0, sedan beta 1.8 och nu 1.2.2Den var ju inte så speciellHaloween updaten ligger nog på första plats för mig, eller updaten då han fixade snön efter ungefär ett halvår efter den slutade funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 3 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2012 Grymt ! Skoj med dem nya sakerna ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2012 Hej här kan ni skriva vad ni tycker och tänker och allt möjligt om Minecraft 1.2.2! I huvudtaget tycker jag Minecraft inte är så roligt som alla säger!Men däremot är Terraria det, det är ju riktigt epic musik på det med! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 3 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2012 Hej här kan ni skriva vad ni tycker och tänker och allt möjligt om Minecraft 1.2.2! kör det just nu och dem har lagt till allt möjligt som exempel: katter och en ny lvl höjd(gammla: 128 nya:256) och nya saker och blocks och iron golems! titta på trailern på ja här är alltså det offeciela forumet för Minecraft 1.2.2. har ni frågor fråga här!Om jag får vara petig så skulle jag fixa så det handlar om 1.2.3 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg