Hoppa till innehåll

Minecraft 1.2.3


Asken59
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej här kan ni skriva vad ni tycker och tänker och allt möjligt om Minecraft 1.2.3! kör det just nu och dem har lagt till allt möjligt som exempel: katter och en ny lvl höjd(gammla: 128 nya:256) och nya saker och blocks och iron golems! titta på trailern på

ja här är alltså det offeciela forumet för Minecraft 1.2.3. har ni frågor fråga här!

 

 

 

 

EDIT: 1.2.3

Redigerat av asken59
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här ligger nog på fjärde plats, största händelsen är från alpha till beta, sen 1.0.0, sedan beta 1.8 och nu 1.2.2

Den var ju inte så speciell

Haloween updaten ligger nog på första plats för mig, eller updaten då han fixade snön efter ungefär ett halvår efter den slutade funka

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej här kan ni skriva vad ni tycker och tänker och allt möjligt om Minecraft 1.2.2!

 

I huvudtaget tycker jag Minecraft inte är så roligt som alla säger!

Men däremot är Terraria det, det är ju riktigt epic musik på det med! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej här kan ni skriva vad ni tycker och tänker och allt möjligt om Minecraft 1.2.2! kör det just nu och dem har lagt till allt möjligt som exempel: katter och en ny lvl höjd(gammla: 128 nya:256) och nya saker och blocks och iron golems! titta på trailern på

ja här är alltså det offeciela forumet för Minecraft 1.2.2. har ni frågor fråga här!

Om jag får vara petig så skulle jag fixa så det handlar om 1.2.3 :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...