joakim10 Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 ja, jag hitta litte daimond och då pröva jag med guld men då fick jag inget och nu är det bara en kvar och jag vill inte slösa bort den! men det kan hända att det jag hacka ut trilla i lavan. så vilken ska jag använda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Iron pickaxe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Diamond kan hacka det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Diamond kan hacka det.Tvivlar på att han ens har diamond då han inte ens vet hur man ska "hacka" den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Tvivlar på att han ens har diamond då han inte ens vet hur man ska "hacka" den.Då får han skaffa det så att han kan göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg