Hoppa till innehåll

Kan Någon Av Er Svara Mig På En Fråga?


Rekommendera inlägg

Jo ee jag tänkte göra en superhjältefamilj och en superskurkfamilj... och ee jag tänkte göra två generationer först så aa jag kommer använda set to birthday med fusket boolprop testingcheatsenabled true men när de ska få barn alltså jag undrar när de har myspyst och man hör vaggvisan och det (ville inte ha tvillingar) så undrar jag för jag hörde att det fanns ett fusk så att det inte tog lång tid innan bebisen föddes... kortsagt: ville ha bebis snabbt! vad heter koden som gör att bebisen förds tidigt? eller om det nu finns ett sånt fusk...

SNÄLLA HJÄLP

p.s SNÄÄÄÄÄLLA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antar att det är Sims 2 du pratar om. Jag har inte hört talas om något sådant fusk. Vet att det finns ett för att få tvillingar varje gång, "forcetwons true" eller något i den stilen, kolla upp i fusk-sektionen på sidan om du är intresserad av just det fusket. Men som sagt, tror inte det finns något fusk för att föda tidigt. Annars tar det väl bara 5 dagar eller nått? Men lite snabbspolning går det ju fort och om du boolprop-fuskar kan du ju ändå bara dra upp deras behov under tiden. Med aging off slutar de även åldras men är osäker på om det påverkar graviditeten, mycket möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...