Hoppa till innehåll

Runescape Grand Exchange-verktyg För Android


Rekommendera inlägg

Låter som ett riktigt användbart projekt, någonting jag skulle behöva. Kommer du att sälja denna, eller förblir den gratis? Kommer den att visa hur många av ett item du sålt? Skulle du kunna ge en tid på när projektet blir klart, t.ex om en månad, en vecka?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

För att besvara lite frågor: Jag blev kickad från RSBot efter att min systemadministratör (Paris aka ins3) låste ute mig för att kunna plocka på sig alla pengar från reklam och dylikt själv. Därefter började jag och en annan kille (ZeroFreeze) på en bot som vi kallade Zetabot. Tyvärr så fick jag besök av en advokatbyrå anlitad av Jagex strax efter som helt enkelt tvingade mig att skriva på ett dokument som i slutändan gör att jag ej får syssla med sådant längre.

 

Därav dog Zetabot ut, och det slutade med att jag var utanför scenen under en längre tid.

 

Angående detta programmet, det är nästan färdigt nu, håller på att betatesta för tillfället. Nu kan man även logga in utan att behöva uppge användarnamn och lösenord till runescape (dock med lite mer pillande).

 

Om någon är sugen på att betatesta så är ni välkomna att skicka ett PM till mig, så fixar jag fram länk.

 

WorldEdit: Appen visar hur mycket du sålt av ett item. Någon konkret tidsplan kan jag tyvärr inte ge, då jag inte släpper mjukvara som jag inte är helt nöjd med. Det vill säga, allting måste fungera som det skall. När det är färdigt kommer det upp på Android Market, och ja, det kommer att vara gratis med en liten diskret reklambanner.

 

Huvudposten är uppdaterad med en ny Screenshot nu med!

Redigerat av RPG-Master
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare, filar för tillfället på en app till Android som låter dig hålla koll på transaktioner från Grand Exchange direkt från telefonen. Förhoppningsvis kan det bli användbart för både hardcore merchers och "vanligt" folk som vill ha lite bättre koll.

 

Notera att det ej är färdigt än.

 

Screenshot:

Jag kommer att uppdatera tråden när jag har mer att komma med.

https://play.google.com/store/apps/details?...e=search_result

 

Beta är ute nu, tänk bara på att rapportera alla buggar som hittas så att jag kan fixa dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...