JJespeRR Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Hej. Jag la ihop ett paket åt min lillebrorsa. Vad tycker ni? Dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Ta mer RAM, idag ska man väl ha minst 4gb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 det är 4GB, han har valt två stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 jaha, lol. är lite trött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Det här: Ändrade lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 (redigerat) Skulle fokusera mindre på SSD och mer på bättre grafikkort. Ett 6870 i alla fall. Redigerat 8 Mars 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Skulle fokusera mindre på SSD och mer på bättre grafikkort. Ett 6870 i alla fall.Fanns då bara 2 stycken olika hårddiskar som har 3 Gb/sek. Då moderkortet inte har några andra.. Och ssdn är det billigaste valet då han också bara ska spela Bf3 och Minecraft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 (redigerat) köp ett moderkort som stöder 6bg/s och ta en 2tb ecogreen hårddisk vad har du för budget? Redigerat 8 Mars 2012 av burnedBanana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 köp ett moderkort som stöder 6bg/s och ta en 2tb ecogreen hårddisk vad har du för budget?Ca 4500kr max.Allt komplett med montering. Gör gärna 2 paket ett med montering för ~4500krOch ett utan montering för ~4500kr Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 (redigerat) haha, du kanske kan hjälpa mig med, jag måste själv uppdatera men jag är dålig på teknik :(vad behöver du datan till? spel, redigering eller bara sufra på internet? och budget? ska plocka ihop ett paket för 4,5k paket för 4,8k med bra grafikkort:http://www.inet.se/kundvagn/visa/1580658/4-8k Redigerat 9 Mars 2012 av burnedBanana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 9 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 vad behöver du datan till? spel, redigering eller bara sufra på internet? och budget?ska plocka ihop ett paket för 4,5k paket för 4,8k med bra grafikkort:http://www.inet.se/kundvagn/visa/1580658/4-8kNej tack, hur mycket var det som var i lager?Sen ska montering va med kanske?Vart är hårddisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 (redigerat) Nej tack, hur mycket var det som var i lager?Sen ska montering va med kanske?Vart är hårddisken?oops, fel paket. det där var min kompis paket. sorry. http://www.inet.se/kundvagn/visa/1581505/2012-03-09 Redigerat 9 Mars 2012 av burnedBanana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.