Vitdom Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 (redigerat) Jag tänkte tipsa er som är intresserade av att spela CS:Global Offensive, det nya CS-spelet som kommer i sommar, innan det officiellt släpps. Kör igång Steam och klistra in denna länk i er webbläsare. Öppna länken med Steam ifall ni blir tillfrågade. steam://takesurvey/2 Genomgå undersökningen och svara på alla frågor för att ansöka om att få spela CS:GO innan det officiellt släpps! Förhoppningsvis kommer vi att få en inbjudan om någon vecka! :D Redigerat 12 Mars 2012 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 (redigerat) oj Redigerat 8 Mars 2012 av JJespeRR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Jag försökte få en på DHW men det var verkligen jobbigt :( Skickade in en ansökan, hoppas jag har tur. Tyckte frågan "How many kills per round do you usually have?" eller något liknande. Det kan man aldrig riktigt veta eftersom man alltid gör eller har olika saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 28 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 Är det över nu om man inte fått någon invite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 (redigerat) Är det över nu om man inte fått någon invite?Nej, det tror jag inte. De ökar antalet i betan då och då. Kolla in http://blog.counter-strike.net/ Redigerat 28 Mars 2012 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg