Kanji Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Hehe, jag brukar döpa mig till Harry Potter i Cs... Det var längt innan jag såd denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 ok ofta man kan flyga kvast i cs! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 "Jag är f*n lika grym som Harry Potter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Nu kan jag se den. "Han har Rail Gun. j*vla fuskare." Vem vill möta Harry Potter i CS? Jag möter han gärna,jag äger honom =P Och det när ct:en hoppas upp ur busken,och srängar hs,det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 "f*n, det gömmer sig en fikus i buskarna" "f*n, fikusen tror han är något" "f*n, var stack han? Jag ville fylla aset med bly" "Vi hoppar ut och fyller aset med bly" Det är en mäktig film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 den var bra men dom rörde inte på benen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 dom svär ganska mycket men den är ändå bra enigt mig! http://www.flabba.nu/flabba/arkivet/display.php?id.1549 Bra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Ja tycker den äger!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 det blir bara "sidan kan inte visas för mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Jag fattar inte vad dom menar med "Campläger" och "Camp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Jag fattar inte vad dom menar med "Campläger" och "Camp" Camp är när man står stilla på ett ställe och väntar på att motståndaren ska komma ut så man skjuter honom sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Okej, så mycket vet jag om Cs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.