Poesi Skrivet 13 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2012 Slumpmässigt utdelat till individen vid födseln? Så du tror att folk föds till transvestiter bara på måfå, att uppväxten och erfarenheter inte spelar någon roll?Transsexualitet, talade jag om. I övrigt hoppas jag att du skojar i dina senaste påståenden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 14 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Om man är 25 eller 55, vad ska man helst ta då? (Finns ju två alternativ för både 25 och 55.)Nu är jag inte det, men bara undrar. Jag svarar på frågorna snart.Ta den äldsta åldergruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 1. Transvestit är:En person som känner sig mer som det motsatta könet men inte lika mycket "jag var född i fel kropp, jag är en kvinna fast jag har en manskropp" säger du transvestit tänker jag på en normallång man som har på sig högklackat och därmed blir två meter, sminkar sig och är inte rädd för uppmärksamhet. 2. Att man kanske vill bryta på normerna eller bara vill vara som det andra könet. 3. Det är lite speciellt, men ganska roligt. Men jag har ingenting emot det, men kan inte direkt säga om jag har positvt inställd till det. Eller jo, det är väl kul att alla inte är lika, och vissa vågar visa det... eh ja. Åldersgrupp: Liten plutt. Ja, du se jag är f14 så det blir väl 15-25? Du kan väl bevisa motsatsen att transvestiter är minst lika intelligenta som en vanlig människa.Man behöver väl inte vara dum i huvudet för att man är onormal? Dessutom är vi alla lika värda! Not: Ja, jag vet att folk säger "Don't feed the troll" men jag är väl också ett troll då. Tycker dte är intressant att se hur Derf tänker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.