Hoppa till innehåll

Generationsintervju


VAZE
 Dela

Rekommendera inlägg

Men det är "naturligt" att vara bi/trans/homo?

 

 

Ja, finns bevis på att djur t.om har homosexuella aktiviteter.

 

Och jag skulle tro att Dave syftar på när människorasen

 

Finns inget som heter "människorasen", människan är en art.

 

Men för helvete.. Det är ingen sexuell läggning, det enda transvestit betyder är att man gillar att klä sig i kläder normalt burna av det motsatta könet. Det har absolut ingenting att göra med evolutionen eller att föra arten vidare. Det är samma sak som en fotfetisch eller vad fan som helst.

 

Kan vi sluta vara aggresiva och ta vara på diskussionen? Så du tror på att en transvestit har lika stor chans som vilken annan vanlig människa att vilja fortplanta sig?

 

Enligt rådande norm är transvestitism inte normalt, nej. Det kan man konstatera utan att lägga en värdering i det. Vad du gjorde däremot var att spy ur dig en värdering du fortfarande inte kommit med några vettiga belägg för.

 

Det här var en undersökning som undrade vad jag trodde och tyckte. Jag har sagt min del utan någon som helst fakta och nu vill du ha bakgrund och bevis? Du kan väl bevisa motsatsen att transvestiter är minst lika intelligenta som en vanlig människa.

 

Vad som hände för några tusen år sen har inget med evolution att göra.

Jag trodde att allt som händer i djur och natur sakta utvecklas är en evolution, men jag har väl fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bara så ni vet, på förra sidan skrev Derf att det var hans bror som gjorde de här efterblivna inläggen. Nu står det bara "edit" i den posten.

 

Derf kanske borde byta lösenord eller något?

 

Edit: Posten som skrevs runt 17, men ändrades runt 18.40 då.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan vi sluta vara aggresiva och ta vara på diskussionen? Så du tror på att en transvestit har lika stor chans som vilken annan vanlig människa att vilja fortplanta sig?

Eh, ja? Det finns transvestiter som är hetero-, homo- och bisexuella. Det är en fetisch, ingen läggning.

 

Det här var en undersökning som undrade vad jag trodde och tyckte. Jag har sagt min del utan någon som helst fakta och nu vill du ha bakgrund och bevis? Du kan väl bevisa motsatsen att transvestiter är minst lika intelligenta som en vanlig människa..
Det enda jag har bett om är ett argument som backar upp din åsikt (att transvestiter är sjuka). Än så länge har du misslyckats med det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh, ja? Det finns transvestiter som är hetero-, homo- och bisexuella. Det är en fetisch, ingen läggning.

Det enda jag har bett om är ett argument som backar upp din åsikt (att transvestiter är sjuka). Än så länge har du misslyckats med det.

Det är onormalt, är man onormal så är man sjuk.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känns ju väldigt konstigt att skriva nu efter Whores välbefogade bild, men jag vill veta mer. :rolleyes:

 

Jo, att följa samhällets värderingar är viktigt. Är man smart så står man inte ut ur mängden.

Vad baserar du det där på?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är onormalt, är man onormal så är man sjuk.

Skulle gärna vara kul att höra din definition på normal :)

 

 

Edit:

1. Vad är transvestit för dig?

Man el. kvinna som klär sig i motsatta könets kläder.

 

2. Vad beror transvestit på?

De två vanligaste orsakerna är väl att man anser att man har blivit född i fel kropp eller att man har en fetich.

 

3. Vad tycker du om transvestit?

Inget för mig, men andra får göra som de vill! (edit) dåligt formulerat, menar att det inte är något jag skulle kunna tänka mig, men har inget emot dom som är det, kan t.o.m tycka på nån nivå att det är synd om dem som inte vågar klä ut sig även fast de känner att de vill pga. någon anledning

Redigerat av Lynott
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är onormalt, är man onormal så är man sjuk.

Det är onormalt att prata småländska, alltså är du sjuk.

 

Jo, att följa samhällets värderingar är viktigt.

Fast nu är ju inte det samhällets värderingar du representerar, utan snarare dina egna. Om man använder denna tråd som statistisk grund för samhällets värderingar så är det du som inte följer samhällets värderingar.

 

 

Är man smart så står man inte ut ur mängden.
Jag falsifiserar det påståendet med min blotta existens.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...