Hoppa till innehåll

Ny Telefon


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, funderar på att köpa en telefon nu snart..

Men undrar vad ni tycker :)

Just nu har jag faktiskt väldigt tight budget..

 

 

Galaxy S II - 2400kr

iPhone 4 8Gb - 3395kr

Xperia S - runt 3800kr

HTCs quadcore? :s runt max 3000kr...

 

Och om ni väljer iPhone, säg gärna vilken färg :)

 

Skrivet ifrån min x8 cyanogenmod…

 

Mvh

Redigerat av JJespeRR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det något fel på den du har som inte finns på dessa? Min mobil är 5 år gammal och gör precis vad den ska utan problem.

Inte för att vara dryg-

 

Kan ju köpa en med knapp-sats för ca 300 kr gör fortfarande vad den ska? En gammal tegelsten utan färg-skärm nyligen kommit att man kan smsa med den, "Gör fortfarande vad den ska".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men gud, han frågar om vilken mobil ni rekommenderar. Det är ju hans egna pengar så varför fråga hela tiden att man inte ska köpa en ny för?

 

OnT: Om du gillar Galaxy-serien ska du vänta till Galaxy S3 kommer. Den är väldigt kraftfull om du gillar sådana telefoner.

Iphone 4 8gb svart om du vill vara populär bland kompisarna.

Men om du tänker ha Iphonen som en speltelefon så är det ett bra val, hört att Iphones är ganska bra när det gäller mobilspel.

Redigerat av OpeningTitles
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men gud, han frågar om vilken mobil ni rekommenderar. Det är ju hans egna pengar så varför fråga hela tiden att man inte ska köpa en ny för?

 

OnT: Om du gillar Galaxy-serien ska du vänta till Galaxy S3 kommer. Den är väldigt kraftfull om du gillar sådana telefoner.

Iphone 4 8gb svart om du vill vara populär bland kompisarna.

Men om du tänker ha Iphonen som en speltelefon så är det ett bra val, hört att Iphones är ganska bra när det gäller mobilspel.

Snart så glömmer de väll att lägga till så man kan ringa och smsa. Mobilen börjar bli som en blandning mellan dator och tvspel fast mobilt.

 

 

-----------------------

Jag skulle inte satsa på en Internet mobil, Det finns ju mer saker man är sugen på.

-----------------------

Du får köpa vilken du vill, vi på fuska ska inte trycka ner din vilja.

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla mobiler har sina för och nackdelar, det spelar egentligen ingen roll vilken du tar om du inte bryr dig om saker som, säg storleken på skärmen osv. Som jag ser det är det egentligen hugget som stucket.

 

Personligen har jag en iphone (3Gs), och är nöjd med den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så det finns ingen anledning att köpa en ny bil bara den rullar?

Det går att jämföra med att man köper en förgylld bil, bara för att man vill och har pengarna. Man köper antingen en simpelt fungerande telefon för ~300 spänn eller så köper man en förgylld telefon eller t.ex. en iPhone för

~3 000-10 000 spänn.

 

Som WASD sa handlar det om att ha behov av saker.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...