dragonslayer2 Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 Jag gillar en kille som verkar kär i mig, jag ler åt honom då och då och har sprutat vatten i hans ansikte med en sprut-sak. Han är ganska trevlig... men jag vet inte vad jag ska göra. Alltså hur ska jag visa att jag gillar honom? Vi går i sjuan. Jag är typ snyggast i klassen och han är inte direkt den vakraste man kan hitta. Jag brukar umgås med coola gänget i skolann men är inte ihop med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 Fråga bara. Han verkar ju vara kär i dig och du gillar honom. Whats the problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 din lilla råtta! du har bara kopierat det jag har skrivit! hmm.. du är redan anmäld. Vad är detta för skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 din lilla råtta! du har bara kopierat det jag har skrivit! hmm.. du är redan anmäld. Vad är detta för skämt?Han har ändrat lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragonslayer2 Skrivet 19 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1936687 Där, nu har du ingen ursäkt för att trolla mer. Kommer anmäla alla dina inlägg i tråden som är fortsatt spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.