Hoppa till innehåll

E Det Nåm Som Vet Hur Man Spelar

andennn

Rekommendera inlägg

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kan hjälpa. Ladda hem patchen http://battlefieldvietnam.filefront.com/fi...es/Patches;3358

Ladda hem den nyaste. Då vet du att en del saker är fixade och att det funkar på internet. När du ska patcha spelet så insallerar du den direkt i Vietnam mappen. Det sköter sig självt sen, alla filer hamnar där dom ska...

Ladda hem GameSpy Arcade

http://www.fileplanet.com/49493/40000/file...y-Arcade-v2.01-[Full-Install]

När du väljar att ladda hem det så kommer du till en annan sida som man kan välja hur man vill bettala när man ska bli medlem på fileplanet, längre ner på sidan så finns det en röd text:nåt med basic member. Välj det och så fyller du bara i vad du vill heta o.s.v Du använder samma konto på Fileplanet som på GameSpy Arcade. Sen är det bara att ladda hem GameSpy Arcade och installera.

Om du ska installera PunkBuster så finns det på skivan. Du väljer det när du

installerar spelet. Men om det är installerat så gör det inget om du gör det igen för då väljer du bara PunkBuster, Inget annat ska vara ifyllt om du ine vill det...

Om du har spelet crackat så finns det en crack som gör att man kan spela på internet. Jag tror de går på alla server. Annars så måste den som har serven ha den cracked installerad... Säger inte mer om crackan...

Jag ska inte ha glömt något

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan hjälpa. Ladda hem patchen http://battlefieldvietnam.filefront.com/fi...es/Patches;3358

Ladda hem den nyaste. Då vet du att en del saker är fixade och att det funkar på internet. När du ska patcha spelet så insallerar du den direkt i Vietnam mappen. Det sköter sig självt sen, alla filer hamnar där dom ska...

Ladda hem GameSpy Arcade

http://www.fileplanet.com/49493/40000/file...y-Arcade-v2.01-[Full-Install]

När du väljar att ladda hem det så kommer du till en annan sida som man kan välja hur man vill bettala när man ska bli medlem på fileplanet, längre ner på sidan så finns det en röd text:nåt med basic member. Välj det och så fyller du bara i vad du vill heta o.s.v  Du använder samma konto på Fileplanet som på GameSpy Arcade. Sen är det bara att ladda hem GameSpy Arcade och installera.

Om du ska installera PunkBuster så finns det på skivan. Du väljer det när du

installerar spelet. Men om det är installerat så gör det inget om du gör det igen för då väljer du bara PunkBuster, Inget annat ska vara ifyllt om du ine vill det...

Om du har spelet crackat så finns det en crack som gör att man kan spela på internet. Jag tror de går på alla server. Annars så måste den som har serven ha den cracked installerad... Säger inte mer om crackan...

Jag ska inte ha glömt något

ja har patchat spelet å installerat punbuster och game spy arcade men när man startar ska spela från en server startar spelet men det står antingen wrong verision och då trycker man på yes då står det att den letar efter uppdateringar och det står skitlänge fast ja har bredband eller så står det failed to conect to server fast ja är online på internet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst henke37

Det är väldigt enkelt:

Spelet kör en hash funktion(gör att indata blir mindre men inte så att den kan dekomprimeras) på själva spelprogramet och skickar resultatet till server. Serven ber spelet uppdatera eftersom resultatet inte är den senaste vesionen, men det är redan den senaste versionen och då låser sig spelet. Lösningen är enkel:

Andvänd orginal spelprogramet(ta bort cracken) och köp spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja har ett prblem till när ja har laddat ner patchen 1.2 och installerat den så står det i readme filen att det finns tre nya banor men när jag startar spelet finns det inga nya banor ska man ladda ner någon annan patch först eller????????

PS:snälla hjälp mig jag vill jätte järna spela battlefield vietnam online

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...