andennn Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 det funkar fortfarande inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Jag kan hjälpa. Ladda hem patchen http://battlefieldvietnam.filefront.com/fi...es/Patches;3358 Ladda hem den nyaste. Då vet du att en del saker är fixade och att det funkar på internet. När du ska patcha spelet så insallerar du den direkt i Vietnam mappen. Det sköter sig självt sen, alla filer hamnar där dom ska... Ladda hem GameSpy Arcade http://www.fileplanet.com/49493/40000/file...y-Arcade-v2.01-[Full-Install] När du väljar att ladda hem det så kommer du till en annan sida som man kan välja hur man vill bettala när man ska bli medlem på fileplanet, längre ner på sidan så finns det en röd text:nåt med basic member. Välj det och så fyller du bara i vad du vill heta o.s.v Du använder samma konto på Fileplanet som på GameSpy Arcade. Sen är det bara att ladda hem GameSpy Arcade och installera. Om du ska installera PunkBuster så finns det på skivan. Du väljer det när du installerar spelet. Men om det är installerat så gör det inget om du gör det igen för då väljer du bara PunkBuster, Inget annat ska vara ifyllt om du ine vill det... Om du har spelet crackat så finns det en crack som gör att man kan spela på internet. Jag tror de går på alla server. Annars så måste den som har serven ha den cracked installerad... Säger inte mer om crackan... Jag ska inte ha glömt något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 24 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag kan hjälpa. Ladda hem patchen http://battlefieldvietnam.filefront.com/fi...es/Patches;3358 Ladda hem den nyaste. Då vet du att en del saker är fixade och att det funkar på internet. När du ska patcha spelet så insallerar du den direkt i Vietnam mappen. Det sköter sig självt sen, alla filer hamnar där dom ska... Ladda hem GameSpy Arcade http://www.fileplanet.com/49493/40000/file...y-Arcade-v2.01-[Full-Install] När du väljar att ladda hem det så kommer du till en annan sida som man kan välja hur man vill bettala när man ska bli medlem på fileplanet, längre ner på sidan så finns det en röd text:nåt med basic member. Välj det och så fyller du bara i vad du vill heta o.s.v Du använder samma konto på Fileplanet som på GameSpy Arcade. Sen är det bara att ladda hem GameSpy Arcade och installera. Om du ska installera PunkBuster så finns det på skivan. Du väljer det när du installerar spelet. Men om det är installerat så gör det inget om du gör det igen för då väljer du bara PunkBuster, Inget annat ska vara ifyllt om du ine vill det... Om du har spelet crackat så finns det en crack som gör att man kan spela på internet. Jag tror de går på alla server. Annars så måste den som har serven ha den cracked installerad... Säger inte mer om crackan... Jag ska inte ha glömt något ja har patchat spelet å installerat punbuster och game spy arcade men när man startar ska spela från en server startar spelet men det står antingen wrong verision och då trycker man på yes då står det att den letar efter uppdateringar och det står skitlänge fast ja har bredband eller så står det failed to conect to server fast ja är online på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 vad ska jag göra???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 sluta klaga å lös skiten själv !! det e ap enkelt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Har du orginalspelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det är väldigt enkelt: Spelet kör en hash funktion(gör att indata blir mindre men inte så att den kan dekomprimeras) på själva spelprogramet och skickar resultatet till server. Serven ber spelet uppdatera eftersom resultatet inte är den senaste vesionen, men det är redan den senaste versionen och då låser sig spelet. Lösningen är enkel: Andvänd orginal spelprogramet(ta bort cracken) och köp spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 ja har orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matand Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 måste man ha orginalet för att spela online??? i så fall kan inte jag spela online Nu hänger jag inte med här riktigt... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 ja har ett prblem till när ja har laddat ner patchen 1.2 och installerat den så står det i readme filen att det finns tre nya banor men när jag startar spelet finns det inga nya banor ska man ladda ner någon annan patch först eller???????? PS:snälla hjälp mig jag vill jätte järna spela battlefield vietnam online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 den som fixar det får alla fuska mynt jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 prova dig fram.. ja kan spela online :D orka ha gamespy arcade :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.