JJespeRR Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 (redigerat) Tjena. Nu har jag gjort en nystart av Nyboserver. Ip: nybo.wasd.nu Läs: nyboserver.se Nyheter.. Fungerar med senaste uppdateringen. Redigerat 27 Mars 2012 av JJespeRR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 För mycket lagg :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 22 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 För mycket laggJa :P :zzz: :cool: Men typ antingen 24/7 server som är litt seg, men tänker ta av dynmap kanske :PEller köra på min speldator, men då har jag bara på den ibland :pinch: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Jag skulle gärna gå in om du uppdaterar servern <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 26 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 Jag skulle gärna gå in om du uppdaterar servern <_<Den är det! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 är den värd att lägga tid på ? :D ;: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 kommer inte in på servern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 kommer inte in på servern?Jag och en kompis spelade för kanske en halv timme sedan. Då fick nog server datorn en bluescreen.Det är så att jag fick en ny server dator av farfar men den får bluescreen. Jag vet inte varför. Kan inte kolla och fixa heller med datorn då den står 30 mil ifrån där jag bor..Och den gamla server datorn är grymt seg!Funderar på om man ska hyra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg