Harold Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Jeans, T-shirt eller skjorta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Idag är det jeans, bruna chukka boots i mocka, vit skjorta med fransk manschett, lila slips och blå tröja som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 (redigerat) Idag har jag beiga chinos, röda race marine skor, grå t-shirt med tryck och en blå hoodie. Redigerat 23 Mars 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Ska lägga undan rocken och övergå till jeans- eller skinnjacka nu, har dock ännu inte bestämt mig för vilket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Skinnjacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Kommer nog skifta lite. Om solen steker på som idag är jeans mycket mindre svettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Idag är det Jeans med t-shirt och hood med blixtlås som gäller! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Jeans, T-shirt och skjorta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Varierar, men ofta färgglada skjortor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Jeans, helt vit t-shirt, skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 (redigerat) Jeans, ljus jeans-skjorta, vit t-shirt. Redigerat 24 Mars 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Idag är det ett par mörka halvtighta jeans, linne och en grön/svart/blå/skjorta. När jag inte har det eller något liknande så brukar jag ha typ jeans, linne/t-shirt och en kofta/hoodie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.