KeeperofMee Skrivet 24 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2012 Var kan man lära sig göra bra spel, för jag vill inte sitta och kopiera koden från videor utan lära mig något. utan vill lära mig utan att kopiera allting hela tiden utan att lära sig något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2012 Kolla på tutorials? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 24 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2012 Du läser manualen. (Förövrigt är jag en fena på GM, så behöver du hjälp med kod är det endast att langa ett meddelande. Jag svarar dock inte på "Hur gör jag för att få till det sådär.." utan endast kodhjälp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 25 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.